مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:572022-03-07ورزشي

جشن واگذاری سهام سرخابی ها برگزار شد


جشن واگذاری سهام سرخابی ها با حضور مسئولان ورزش و پیشکسوتان فوتبال در هتل المپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن ملی واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به مردم، با حضور مسئولان ورزش، سازمان خصوصی سازی و پیشکسوتان فوتبال در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال و تعدادی از پیشکسوتان دو تیم همچون محمودخوردبین، حسین کلانی، مهدی امیرآبادی، علیرضا اکبرپور، محمد مومنی، خسرو حیدری، سپهر حیدری، علیرضا امامی فر و .

حضور داشتند.

دورانی که هر اتفاقی در استقلال و پرسپولیس می افتاد تمام شد در ابتدای این مراسم و پس از گرامیداشت روز جانباز، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: خوشحالم در جشنی هستم که آغاز مسیر قطار حکمرانی مطلوب ورزش حرفه ای در فوتبال است.

این خوشحالی اگر به درستی استمرار پیدا کند و در ایستگاه های بعدی نیز با موفقیت پیش برود و به آرمان مطلوب برسد مضاعف خواهد شد.

وی افزود: این قسمت اتفاق افتاد که در دولت مردمی در این چند ماه اخیر در خدمت بزرگوارانی باشم که نسبت به حکمرانی مطلوب بنگاه های دولتی حساسیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن واگذاری سهام سرخابی ها برگزار شد

جشن واگذاری سهام سرخابی ها برگزار شد