مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-07سياسي

هیچ اتفاقی نباید مردم را ناامید کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه، 16 اسفندماه) در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا، - محمدباقر قالیباف با بیان اینکه هیچ اتفاقی نباید ما را ناامید کند، گفت: برخی از اوقات در زندگی و جامعه امروز شاهد افراط و تفریط هستیم درحالی که هیچ گاه در مسیر امام شهدا و انقلاب شاهد افراط و تفریط نبودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه، 16 اسفندماه) در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان قوه مقننه ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، گفت: بدون شک همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون ایثارگران و شهدای ایران اسلامی می دانند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضای اخلاقی، معنوی و صداقت حاکم بر جبهه ها تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس اعتماد در حد اعلای آن بود، دو رزمنده ای که یکدیگر را نمی شناختند و دارای قومیت متفاوت بودند باوری یکسان داشتند و اعتماد، صفا، گذشت و صمیمیت کامل را شاهد بودیم.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ کس من نبود و همه به تمام معنا ما بودند و کسی چیزی را برای خود نمی خواست و از اساس چیزی از جنس سیستم های اداری وجود نداشت، تصریح کرد: روزی با شهید سلیمانی در خصوص شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اتفاقی نباید مردم را ناامید کند

هیچ اتفاقی نباید مردم را ناامید کند