مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-07سياسي

دانشجویان موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی هستند


فرمانده سپاه قدس گیلان دانشجویان را موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: بی توجهی نسبت به جهاد تبیین زمینه ساز رسیدن دشمن به اهدافش می شود.

- ، سردار محمد عبدالله پور امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه امنیت و عزت کنونی کشور ماحصل خون شهدا است، گفت: نشر فرهنگ ایثار و شهادت برای تحقق آرمان های انقلاب ضروری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به زندگی جانبازان، بیان کرد: جانبازان سلامتی خود را برای انقلاب به خطر انداختند اما گاهی مورد بی مهری قرار می گیرند که تأسف آور است.

وی با اشاره به حضور مردم در همه صحنه ها و دفاع از آرمان های انقلاب، تصریح کرد: مردم در این سال ها از هیچ اقدامی برای دفاع از انقلاب فروگذار نکردند و شایسته است که بیشتر به آنها خدمت رسانی کنیم.

سردار عبدالله پور موفقیت های کشور را مدیون بصیرت و ایستادگی مردم دانست و تاکید کرد: مردم ایران با تبعیت از ولایت از تمام سختی ها عبور می کنند و جوانان کشور انقلاب را به دست امام عصر (عج) می رسانند.

وی با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین و مبانی انقلاب باید به اولویت متولیان امر تبدیل شود، افزود: اگر جهاد تبیین در کشور انجام نشود و مبانی انقلاب تشکیل نشود استکبار به اهداف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی هستند

دانشجویان موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی هستند