مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-07سياسي

تبریز همچنان بلاتکلیف!/ شریف زاده چه برنامه ای برای تبریز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار کرد: روز جانباز را خدمت تمام همکاران و عزیزانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمت کرده اند تبریک عرض می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: امروز جلسه غیررسمی برای ارائه برنامه های سردار شریف زاده تشکیل داده ایم تا وی برنامه های خود را ارائه و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهند.

در ادامه این جلسه سعید شریف زاده برنامه های خود را ارائه کرد و گفت: موضوع شهرداری تبریز 48 ساعت است که با من مطرح شده و پیش از این، چنین موضوعی را به من نگفته بودند، امروز هم بخاطر ارائه برنامه اینجانب جلسه ای تشکیل یافته که از این بابت تشکر می کنم.

وی در ادامه  سخنان خود بیان کرد: امیدوارم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در گزینش شهردار نهایت دقت را به کار برده و فردی که لایق خدمت به کلانشهر تبریز هستند را برای تصدی گری انتخاب کنند.

شریف زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در این روز عزیز می گویم که من به شخصه نه لابی کرده و نه با کسی حتی حرفی زده ام و حتی شماره اعضای شورا را هم ندارم که بگویم من را مطرح کنند، در این دو روز هم، با هرکسی حرف زدم کسی به من توصیه نکرد که برای شهرداری بیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز همچنان بلاتکلیف!/ شریف زاده چه برنامه ای برای تبریز دارد

تبریز همچنان بلاتکلیف!/ شریف زاده چه برنامه ای برای تبریز دارد