مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-07اجتماعي

پیامک ترسناک توقیف خودرو!


در روزهای اخیر برخی مخاطبان روزنامه با ارسال پیامکی که از سوی پلیس راهور برای آن ها ارسال شده، از احتمال توقیف خودروی شان در آستانه سال نو ابراز نگرانی کرده اند.

- در این پیامک آمده است: با احترام،مالک وسیله نقلیه شماره .

مبلغ جریمه رانندگی شما ازحد نصاب 10میلیون ریال گذشته است.

لذا از این تاریخ به مدت یک ماه فرصت دارید مبلغ جریمه را پرداخت نمایید تا برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، وسیله نقلیه شما مشمول توقیف نگردد.

پلیس راهور ناجا .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این پیامک در حالی برای مالکان خودرو ارسال می شود که معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی در آبان امسال به ایرنا گفته بود: به منظور رفاه هر چه بیشتر حال مردم، هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد اما از این مبلغ به بالا و در صورت مشاهده پلیس، خودرو اعمال قانون می شود.

در ادامه ضمن بررسی ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای پیگیری این موضوع با سرهنگ دهنوی، رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی تماس گرفته ایم.

ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی چیست؟ در ماده8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آمده است: هرگاه ظرف مهلت چهار ماه از تاریخ ابلاغ قبض جریمه، متخلف جریمه مربوط را پرداخت ننماید از سوی راهنمایی و رانندگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک ترسناک توقیف خودرو!

پیامک ترسناک توقیف خودرو!