مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-07سياسي

دانشگاه باید مرکز اخلاق در جامعه باشد


رییس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به پنج موضوع نافع بودن علم، تجاری سازی ایده های دانش بنیان، عدالت علمی، مردمی کردن علم و اخلاق مداری در علم، - اظهار داشت: ارتقای فعالیت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در این پنج حوزه می تواند ضمن پاسخ به نیازهای جامعه، آثار و برکات فراوانی در رفع مشکلات داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در مراسم سی وپنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی این جشنواره را از نمادهای پویایی علمی کشور دانست و گفت: جشنواره خوارزمی محل کشف استعدادها و جایگاه ارائه طرح های برتر به جامعه است و می تواند امید برای اندیشمندان و به ویژه جوانان باشد.

رییس جمهور توجه به تلاش های علمی و امر پژوهش را جزء ویژگی های شاخص جمهوری اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خود همیشه مشوق نوآوران و پژوهشگران کشور هستند و در اثر تسری چنین نگاهی است که امروز دانشمندان جوان کشورمان در عرصه های مختلف فعال و نقش آفرین هستند و کارنامه ای درخشان در تولید علم دارند.

باید آثار حرکت توسعه علمی در رفع نیازهای کشور مشاهده شود دکتر رییسی به ضرورت ملموس بودن آثار تلاش های دانشمندان در زندگی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه علمی در کشور حرکت مستمری است که آثار آن حتما باید در رفع نیازهای کشور مشاهده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید مرکز اخلاق در جامعه باشد

دانشگاه باید مرکز اخلاق در جامعه باشد