مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-07اقتصادي

اجرای طرح سرشماری دام در آران و بیدگل


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل از اجرای طرح سرشماری دام در این شهرستان در دو بخش دام های سبک و سنگین خبر داد.

- ، با اشاره به اینکه امنیت غذایی یکی از دغدغه های اصلی مدیران و مسئولان محلی و کشوری است، اظهار داشت: در این بین دام و طیور به دلیل تأمین بخش زیادی از مواد غذایی مردم نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه به منظور توزیع عادلانه نهاده های دامی باید دام های موجود در سطح شهرستان سرشماری شود، ابراز داشت: طرح سرشماری دام های آران و بیدگل در دو بخش دام های سبک و سنگین اجرا شد.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با بیان اینکه این طرح در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل اجرا شد، تصریح کرد: 26 نفر آمارگیر در این طرح مشارکت و نسبت به سرشماری دام ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات گردآوری شده در ارائه خدمات ملاک عمل قرار می گیرد، گفت: کسب اطلاعات برای سرانه مصرف دام ها و توزیع عادلانه نهاده های دامی از جمله دلایل شناسنامه دار کردن دام و دامداری ها است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن نوروز و لزوم اتخاذ یک برنامه ریزی صحیح برای ساماندهی مسافران نوروزی تاکید کرد: خانه مسافرهای موجود در شهرستان آران و بیدگل ساماندهی می شوند تا ارائه خدمات به مسافران در این موضوع به صورت مطلوب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سرشماری دام در آران و بیدگل

اجرای طرح سرشماری دام در آران و بیدگل