مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07پزشكي

تایید یک مورد بیماری مشمشه در مازندران


رییس اداره بهداشت و مراقبت از بیماری های دامی دامپزشکی مازندران با بیان اینکه بحث آزمایش های تشخیصی بیماری مشمشه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدسبحان عمادی رییس اداره بهداشت و مراقبت از بیماری های دامی دامپزشکی مازندران با بیان اینکه بحث آزمایش های تشخیصی بیماری مشمشه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: طی این مراقبت ها متاسفانه یک راس اسب به لحاظ بیماری مشمشه مثبت تشخیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه پایش ها و مراقبت ها کماکان در دستور کار دامپزشکی مازندران قرار دارد، افزود: پایش و مراقبت در زمینه بیماری مشمشه جز برنامه های روتین و کاری درحال انجام است.

رییس اداره بهداشت و مراقبت از بیماری های دامی دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه تمام باشگاه های سوارکاری تحت پوشش مراقبت دامپزشکی هستند، اضافه کرد: طی انجام آزمایش ها یک مورد مشکوک تشخیص داه شد که بعد از انجام آزمایش ها بیماری تایید شد .

این مسؤول تصریح کرد: طبق دستورالعمل های بهداشتی بحث معدوم سازی این حیوان در شهرستان میاندورود انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهم ترین راه کنترل و ریشه کنی بیماری مشمشه، رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه ای، شناسایی موارد بالینی مشکوک و حذف حیوانات آلوده از موارد مهم به شمار می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید یک مورد بیماری مشمشه در مازندران

تایید یک مورد بیماری مشمشه در مازندران