مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-07سياسي

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی تاریخ کشور است


به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی تاریخ جمهوری اسلامی می باشد که توسط جوانان بسیج دانشجویی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در تالار وحدت دانشگاه گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه شهدا و جانبازان با خون های خود باعث استحکام نظام مقدس جمهوری شدند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام عاشورا است لذا اگر سعی داریم این نظام را به سر منزل مقصود برسانیم باید به مقوله ایثار، فداکاری و جهاد توجه شود.

سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به بهره مندی از گنجینه جانبازان دوران دفاع مقدس در راستای اجرای فرضیه جهاد تبیین گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس با سختی و تحمل درد بسیار زیاد به زندگی خود ادامه می دهند ولی بعضا مورد به مهری عده ای قرار می گیرند که جای بسیار تاسف دارد.

وی نقش مردم در حفظ انقلاب اسلامی را بسیار موثر دانست و افزود: مردم با تحمل فشارهای اقتصادی و دیگر مشکلات موجود در حال حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا مسوولان باید از ظرفیت مردم نهایت استفاده را کنند چون بدون همراهی مردم هیج موفقیت حاصل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی تاریخ کشور است

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی تاریخ کشور است