مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-07سياسي

عدالت خواهی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد


جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه عدالت خواهی باید برای دفاع از انقلاب باشد، گفت: نباید در مسیر عدالت خواهی مبانی انقلاب آسیب ببیند.

- ، علیرضا کیخا ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اینکه تشکیل راهیان نور اقدامی انقلابی توسط بسیج دانشجویی بوده است، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی در راستای عمل به رسالت خود اقدامات فرهنگی مؤثری را در کشور انجام داده است.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه راهیان نور بهترین راه برای اجرای فرضیه جهاد تبیین است، افزود: رهبری طی یک سال گذشته بارها بر جهاد تبیین تاکید کردند و این موضوع باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر داد، تصریح کرد: دشمنان دائماً در حال توطئه آفرینی و شبهه افکنی در جامعه هستند و دانشجویان انقلابی باید با این شبهات مبارزه و به آنها پاسخ داد.

کیخا افزود: دانشجویان باید به تمامی شبهات دشمن در فضای مجازی پاسخ داده و مشخص شود که فرق انقلاب در جمهوری اسلامی و دیگر انقلاب های دنیا چیست.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی مهم ترین تفاوت ملت ایران با دیگر ملت های دنیا را جهاد در راه خدا دانست و ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس همانند دانشگاه معرفت برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد

عدالت خواهی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد