مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-07ورزشي

64 هزار دلار جایزه کشتی گیران صاحب رنکینگ اتحادیه جهانی پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این مراسم که با حضور اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد، - مراسم اهدای جوایز دلاری کشتی گیران کشورمان که بعنوان برترین کشتی گیران سال 2021 اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شدند، بعد از ظهر امروز با حضور احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این مراسم که با حضور اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با قدردانی از زحمات تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کمیسیون فرهنگی به ویژه دکتر قاضی زاده هاشمی، تصریح کرد: در مدتی که در فدراسیون کشتی حضور دارم، دکتر هاشمی مانند یک برادر در خدمت کشتی کشور بوده و هر جایی که نیاز بوده برای کمک به کشتی ورود کرده است.

وی افزود: دکتر قاضی زاده هاشمی یکی از افرادی است که دغدغه ی کشتی کشور را دارد و حمایت های ویژه ایشان در مجلس شورای اسلامی از ورزش ملی کشور نشانگر این موضوع است.

در ادامه دکتر قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: به شخصه علاقمند به کشتی هستم، چراکه کشتی ورزش اصیل و سنتی ما ایرانی ها محسوب می شود و برای خود ما است و باید در حفظ آن کوشا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 هزار دلار جایزه کشتی گیران صاحب رنکینگ اتحادیه جهانی پرداخت شد

64 هزار دلار جایزه کشتی گیران صاحب رنکینگ اتحادیه جهانی پرداخت شد