مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-07سياسي

ورود دادگستری گیلان به وضعیت پیمانکاری قلعه رودخان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مدیران ارشد استانی از منطقه قلعه رودخان شهرستان فومن بازدید کرد.

  احمد آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قلعه رودخان فومن شاهکار پیشینیان بوده و جزو میراث میهنی و طبیعی به شمار می رود، اظهار کرد: صیانت از منطقه قلعه رودخان از چند سال گذشته به یکی از پیمانکاران واگذار شده بود که متاسفانه به دلیل تخلفات گسترده، شکایات و اعتراضات مردمی فراوانی در این خصوص گزارش شده است.

  وی عدم نظارت و سودجویی پیمانکار را عامل تخلفات فراوان در این منطقه برشمرد و گفت: آثار تخریبی بی شماری در این مکان رویت شده که هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان را خدشه دار کرده و موجب کاهش ورود گردشگر به این منطقه توریستی شده است.

  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان تخریب جنگل، تصاحب حریم رودخانه، ایجاد جاده های اضافی وعدم ساماندهی پسماند و زباله را از مشکلات این شرکت پیمانکار دانست و بیان کرد: غفلت ورزی و عدم نظارت متولیان امر در این تخلفات کاملا مشهود است.

  وی با بیان اینکه این پیمانکار درآمد روزانه هنگفتی از ورود گردشگران به این محل کسب می کند، افزود: خدمات رفاهی ارائه شده به مسافران نیز با مبالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری گیلان به وضعیت پیمانکاری قلعه رودخان

ورود دادگستری گیلان به وضعیت پیمانکاری قلعه رودخان