مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-07پزشكي

گلستان رکورددار بیماری سرطان در کشور


خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی مرگ و مرگ ناشی از بیماری سرطان کاهش یافته و راه های درمانی متنوع تر شده است.

- رییس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و حمایت از بیماران سرطانی دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران در گلستان راه اندازی می شود.

قربانعلی روشنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان از افتتاح دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران در 6 استان کشور هم از تهران، تبریز، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان ایجاد می شود، البته درصدد هستیم استان های دیگر را برای راه اندازی این دفتر انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه دفتر موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران در گلستان روز شنبه 21 اسفند ماه جاری در محل سالن جامعه المصطفی گرگان برگزار می شود، گفت: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رییس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران با بیان اینکه 40 تا 50 درصد بیماران مبتلا به سرطان و نیازمند حمایت های مالی هستند، افزود: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت های درمانی و بیمه ای در کشور، تنها دغدغه بیماران سرطانی درمان بیماری نیست لذا استفاده از ظرفیت خیرین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رکورددار بیماری سرطان در کشور

گلستان رکورددار بیماری سرطان در کشور