مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-07سياسي

حفاظت و صیانت از مردم در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب است


فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه اهمیت سپاه تنها در مرزها نیست و در محرومیت زدایی و سازندگی نیز ایفای نقش دارد، گفت:حفاظت و صیانت از مردم در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب است.

- ، سردار حمید دامغانی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سپاه حضرت قائم (عج) استان و تبریک مناسبت روز پاسدار ضمن بیان اینکه هرکسی از مردم در عرصه های مختلف حفاظت و صیانت کند، پاسدار انقلاب است، ابراز داشت: تمامی ظرفیت های موجود سپاه در خدمت دولت و مردم قرار دارند تا بتواند به بهترین نحو ر این مأموریت خطیر ایفای نقش داشته باشد.

وی بابیان اینکه نقش و اهمیت وجود سپاه تنها در مرزها نیست و در محرومیت زدایی و سازندگی نیز اثرگذار بوده است، افزود: بسیجیان با ورود در عرصه های مختلف کوشیدند تا بار سختی و رنجش مردم کاهش یابد که در سیل استان گلستان و لرستان تنها نمونه کوچکی از آن مشهود است.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه مردم ایران 43 سال پای نظام و حفظ ارزش های آن تمام قد ایستادگی و مقاومت کردند، ابراز داشت: امروز کوچک ترین خدمت و کار در اینکه چیزی برای آنان کم نگذاریم و امور را برای مردم تسهیل کنیم لذا با شیوع پاندومی شایان تقدیر است، اضافه کرد: سپاه در مواسات باروحیه جهادی و مردمی، نقش مؤثری را ایفا کرد و در تأمین جهیزیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت و صیانت از مردم در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب است

حفاظت و صیانت از مردم در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب است