مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-07ورزشي

بیش از 740 باشگاه سوارکاری در کشور وجود دارد/ قاچاق اسب کرد یک معضل جدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود خلیلی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان کردستان با اشاره به اینکه  در 31 استان کشور هیات سوارکاری فعال است، اظهار کرد: تمام رشته های ورزشی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی توسعه متوازن را نیازمند توسعه زیرساخت های ورزشی، ارایه آموزش رشته های مختلف و فعال کردن تمام کمیته های ورزشی است.

خلیلی با بیان اینکه کردستان از پتانسیل های ارزشمندی در حوزه سوارکاری برخوردار است افزود: تمام ابعاد ورزش سوارکاری مسابقات استقامت، پرش با اسب و هنرهای رزمی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بر فعال کردن تمام رشته های سوارکاری تاکید کرد و گفت: بسترهای برگزاری مسابقات ملی سوارکاری به میزبانی کردستان ضروری است و این رویداد می تواند رغبت و انگیزه بیشتری در مردم ایجاد کند.

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه مردم اسب را دوست دارند، فراهم کردن بستر مناسب در خور شان ورزش سوارکاری در استان را ضروری دانست.

وی  با بیان اینکه قانون اجازه نمی دهد میدان اسب دوانی به بخش خصوصی واگذار شود اظهار کرد: مجموعه اراضی سوارکاری شرکت توسعه و تجهیزات باید به هیات سوارکاری واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه نژاد اسب کرد از جایگاه ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: قاچاق اسب کرد به استان های همجوار معضل جدی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 740 باشگاه سوارکاری در کشور وجود دارد/ قاچاق اسب کرد یک معضل جدی است

بیش از 740 باشگاه سوارکاری در کشور وجود دارد/ قاچاق اسب کرد یک معضل جدی است