مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-07سياسي

تنش های امروز بشریت به دلیل علم بدون اخلاق است


مشکلات و تنش هایی که امروز بشریت با آن درگیر شده است به خاطر علم بدون اخلاق است،از این رو ضرورت دارد علم و اخلاق در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز دوشنبه در مراسم سی وپنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی این جشنواره را از نمادهای پویایی علمی کشور دانست و گفت: جشنواره خوارزمی محل کشف استعدادها و جایگاه ارائه طرح های برتر به جامعه است و می تواند امید برای اندیشمندان و به ویژه جوانان باشد.

وی توجه به تلاش های علمی و امر پژوهش را جز ویژگی های شاخص جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب خود همیشه مشوق نوآوران و پژوهشگران کشور هستند و در اثر تسری چنین نگاهی است که امروز دانشمندان جوان کشورمان در عرصه های مختلف فعال و نقش آفرین هستند و کارنامه ای درخشان در تولید علم دارند.

باید آثار حرکت توسعه علمی در رفع نیازهای کشور مشاهده شود رییس جمهور به ضرورت ملموس بودن آثار تلاش های دانشمندان در زندگی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه علمی در کشور حرکت مستمری است که آثار آن حتماً باید در رفع نیازهای کشور مشاهده شود.

رییسی با تبیین مفهوم علم نافع ، پاسخ به سوالات و نیازهای جامعه را رسالت اصلی مراکز علمی دانست و گفت: پژوهش ها و تحقیقات علمی صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش های امروز بشریت به دلیل علم بدون اخلاق است

تنش های امروز بشریت به دلیل علم بدون اخلاق است