مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-07ورزشي

شناسایی 8 چالش اساسی ورزش خوزستان


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از این چالش های اساسی در ورزش استان دسترسی نابرابر بانوان به تسهیلات و فرصت های مناسب و متوازن است.

- ابراهیم نصیری در نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با نواب رییسان هیات های ورزشی که امروز 16 اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با آقای بنی تمیم سرپرست اداره کل وضعیت موجود ورزش استان را ترسیم کردیم و بر این اساس هشت چالش اساسی ورزش خوزستان شناسایی شد.

یکی از این چالش های اساسی دسترسی نابرابر بانوان به تسهیلات و فرصت های مناسب و متوازن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حین تشریح وضعیت موجود ورزش استان، یک تقویم راهبردی برای ورزش خوزستان پیش بینی کردیم و بر این اساس نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدیدها و فرصت های ورزش بانوان مشخص شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بر اساس همین مطالعه، در شورای ورزش استان یکی از پنج پیش بینی که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مطرح کرد، تحت پوشش قراردادن 20 هیات ورزشی از 46 هیات ورزشی استان بود که مربوط به 29 رشته ورزشی در هر دو بخش آقایان و بانوان می شود که از این تعداد نیز 16 مورد مربوط به رشته های ورزشی بانوان و 13 مورد مربوط به بخش آقایان بود که این امر نشان دهنده توجه ویژه و جدی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 8 چالش اساسی ورزش خوزستان

شناسایی 8 چالش اساسی ورزش خوزستان