مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-07ورزشي

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد


اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران با حضور 300 مربی از سوی انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرخ کیا رییس انجمن آمادگی جسمانی کشور در این مورد گفت: اولین و جامع ترین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران از تاریخ 10 لغایت 15 اسفند ماه 1400 و با حضور 300 شرکت کننده از سراسر کشور و تدریس اساتید با تجربه و زبده و همچنین ارائه مدرک معتبر و دو زبانه از فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد.

کیا افزود: حضور حسین توکلی قهرمان پرآوازه وزنه برداری جهان و المپیک و تدریس عملی وی با عنوان تکنیک های اجرای حرکات قدرتی و توانی( لیفت های المپیکی) و همچنین رضا ناصری دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال با عنوان چربی سوزی، کیفیت و اعتبار اولین دوره مربیگری پرسونال ترینیگ در ایران را بالا برد.

کیا با اشاره به اینکه همیشه اولین ها در یاد و خاطره خواهد ماند، گفت: انجمن آمادگی جسمانی ایران که یکی از انجمن های پر مخاطب کشور می باشد همواره در راستای اهداف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی، به دنبال یک استاندارد ملی برای کیفیت آموزشی دوره های تخصصی و نیز تاثیر گذاری آموزش بر ارتقاء کیفیت کار و عملکرد مربیان در سطح کشور بوده و هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد

اولین دوره مربیگری پرسونال ترینینگ در ایران برگزار شد