مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-07اقتصادي

راهنمای خرید آبسرد کن استیل صنعتی برای مسجد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، آب سرد کن به عنوان یکی از تجهیزات مهم و ضروری در بیمارستان ها، سالن های ورزشی، بانک ها، بیمارستان ها، - آب سرد کن به عنوان یکی از تجهیزات مهم و ضروری در بیمارستان ها، سالن های ورزشی، بانک ها، بیمارستان ها، مساجد، هیئت، ورزشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی می باشد، تا بتوانند آب آشامیدنی خنک و سرد مورد نیاز خود را تأمین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، آب سرد کن به عنوان یکی از تجهیزات مهم و ضروری در بیمارستان ها، سالن های ورزشی، بانک ها، بیمارستان ها، مساجد، هیئت، ورزشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی می باشد، تا بتوانند آب آشامیدنی خنک و سرد مورد نیاز خود را تأمین کنند.

آبسرد کن ها معمولاً در گنجایش های مختلف با تعداد شیرهای مختلف ( تک شیر تا شش شیر) طراحی و تولید می شوند، شما می توانید با توجه به مکان مد نظر خود نوع این دستگاه را انتخاب کنید و همچنین در انواع مختلفی در بازار موجود هستند.

آبسرد کن استیل این آبسرد کن استیل دارای بدنه ای از جنس استیل از نوع استیل 304 می باشد که یکی از مزیت های این آبسرد کن ها می باشد زیرا نه جنس بدنه ی استیل این دستگاه باعث شده تا در برابرزنگ زدگی و رطوبت مقاوم باشد و مانع تغییر طعم و رنگ آب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید آبسرد کن استیل صنعتی برای مسجد

راهنمای خرید آبسرد کن استیل صنعتی برای مسجد