مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-07سياسي

پیام تسلیت مسئولان و اعلام مراسم ترحیم رییس متوفی شورای شهر یزد


بسیاری از مسئولان استان یزد درگذشت رییس شورای اسلامی شهر یزد را با صدور پیام های جداگانه ای تسلیت گفته اند و قرار است پیکر آن مرحوم، فردا پس از تشییع در گلزار شهدای رحمت آباد شهر حمیدیا خاکسپاری شود.

- ایسنا/یزد بسیاری از مسئولان استان یزد درگذشت رییس شورای اسلامی شهر یزد را با صدور پیام های جداگانه ای تسلیت گفته اند و قرار است پیکر آن مرحوم، فردا پس از تشییع در گلزار شهدای رحمت آباد شهر حمیدیا خاکسپاری شود.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی درگذشت غلامحسین دشتی رییس شورای اسلامی شهر یزد را که امروز پس از چند هفته مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت، تسلیت گفته و آورده است؛ او طلبه ای علم مدار، پاسداری پرتلاش و خدمتگزار و مخلص بود.

ویژگی های بارز این مرد خدا، صداقت، ایمان، توجه به مردم، تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی و در یک کلام فرد باسواد، ولایی، خویشتن دار، مردمی و با توجه دائم به خداوند و روز رستاخیز بود.

در بخش پایانی این پیام تسلیت نیز آمده است؛ سلام بر او آن هنگام که زاده شد و آن هنگام که جوانمردانه زیست و آن هنگام که به دیار باقی شتافت.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز با صدور پیامی ارتحال جانسوز رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفته و اظهار کرده است؛ خبر جانگداز و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان و اعلام مراسم ترحیم رییس متوفی شورای شهر یزد

پیام تسلیت مسئولان و اعلام مراسم ترحیم رییس متوفی شورای شهر یزد