مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-07بين الملل

سخنگوی نُجَباء: در صورت اصرار اردوغان به تجاوز، وارد فاز نظامی می شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در نطقی تلویزیونی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: - سخنگوی نُجَباء ضمن اشاره به افزایش توان نظامی و تسلیحاتی مقاومت عراق، به رییس جمهور ترکیه هشدار داد که ارتش ترکیه در صورت ادامه تجاوز، با پاسخ میدانی مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در نطقی تلویزیونی به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رهبری مقاومت، سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را مناسبتی برای تجلیل از مجاهدان جانباز تعیین کرده است و ما در مقاومت اسلامی، به برادران رزمنده جانبازمان افتخار می کنیم.

مهندس نصر الشَمَّری با اشاره به سم پاشی های روزمره در فضای مجازی و دروغ پردازی و فتنه گری علیه جانبازان و ایثارگران مقاومت، گفت: آن ها همچنان به ازخودگذشتگی و مجاهدت شان ادامه می دهند؛ رزمندگانی که نه فقط برای اعتقاد خودشان، بلکه برای حفظ آرامش منطقه و دفاع از امنیت ملی عراق پا به عرصه جهاد گذاشتند.

وی در ادامه این سخنرانی ضمن تأکید بر رویارویی علنی با آمریکا، تصریح کرد: ما وارد ساختن ضربات قدرتمند به پایگاه های اشغالگران را به فال نیک می گیریم و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نُجَباء: در صورت اصرار اردوغان به تجاوز، وارد فاز نظامی می شویم

سخنگوی نُجَباء: در صورت اصرار اردوغان به تجاوز، وارد فاز نظامی می شویم