مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-07اجتماعي

کاشت 2 میلیون اصله نهال در گلستان/به ازای هر شهید گلستانی 10 درخت کاشته می شود


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی کاشت دو میلیون درخت در گلستان در دستور کار قرار دارد که به ازای هر گلستانی یک درخت کاشته می شود.

- ایسنا/گلستان معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی کاشت دو میلیون درخت در گلستان در دستور کار قرار دارد که به ازای هر گلستانی یک درخت کاشته می شود.

رمضان بهترک در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هر ساله 15 تا 22 اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نام گذاری شده که نخستین روز این هفته، روز درختکاری است ، به مناسبت هفته منابع طبیعی اقدامات مختلفی در نقاط مختلف استان گلستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ایران سرسبز، ایران قوی همه با هم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی شعار امسال هفته منابع طبیعی در کشور است، افزود: درختکاری یکی از برنامه های ما در هفته منابع طبیعی است و در همین راستا روز گذشته در شهرهای مختلف استان گلستان از جمله گرگان نسبت به کاشت درخت اقدام شد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کاشت دو میلیون نهال در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده به مناسبت هفته منابع طبیعی کاشت دو میلیون درخت در گلستان در دستور کار قرار دارد که به ازای هر گلستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 2 میلیون اصله نهال در گلستان/به ازای هر شهید گلستانی 10 درخت کاشته می شود

کاشت 2 میلیون اصله نهال در گلستان/به ازای هر شهید گلستانی 10 درخت کاشته می شود