مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-07سياسي

تجلیل از 10 پدر شهید که پیر غلام امام حسین (ع) هستند


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهدا پاسدار حریم و حرمت نظام و انقلاب بودند و همه سرمایه خود را در راه دین و اسلام دادند.

- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهدا پاسدار حریم و حرمت نظام و انقلاب بودند و همه سرمایه خود را در راه دین و اسلام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجتبی فدا در حاشیه برگزاری مراسم جشن ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در استان در محرومیت زدایی و کمک های مومنانه ،مواسات و همدلی و در برقراری امنیت و آرامش و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و کمک به کادر درمان نقش موثر،چشمگیر و ویژه ای داشتند.

پاسداران اصفهان از آغاز این بیماری در امور مختلف پیش قدم بوده و به مردم خدمت کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: شهدا پاسدار حریم و حرمت نظام و انقلاب بودند و همه سرمایه خود را در راه دین و اسلام دادند.

وی خاطر نشان کرد: در روز پاسدار وچون برخی از شهدای پاسدار و بخش اعظمی از پدران شهدای پاسدار از پیرغلامان اهل بیت (ع)بودند، از 10 نفر از پدران شهدا که از پیرغلامان اهل بیت (ع) بودند و خانواده های شهدای پاسدار ذاکر اهل بیت (ع) تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 10 پدر شهید که پیر غلام امام حسین (ع) هستند

تجلیل از 10 پدر شهید که پیر غلام امام حسین (ع) هستند