مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-07اقتصادي

نخستین مزرعه طبقاتی هوشمند و مکانیزه؛ ایده برتر اشتغال زایی در کشور


«نخستین مزرعه طبقاتی هوشمند و مکانیزه»، ایده یک سمنانی است که در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغال زا و کارآفرینی کشور برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در جشنواره ایده های برتر اشتغال زا و کارآفرینی کشور که با حضور برگزیدگان این جشنواره همراه بود، از مصطفی شاطری ، استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و صاحب ایده برتر نخستین مزرعه طبقاتی هوشمند و مکانیزه ، به عنوان برگزیده ملی این جشنواره با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.

مدیر کلینیک کسب وکار استان سمنان به فارس گفت: یک کارخانه گیاهی یک سیستم رشد بسته است که این امکان را فراهم می آورد تا به تولید ثابت انواع گیاهان و با هر نوع شرایط اقلیمی در تمام طول سال دست یابد.

شاطری بیان کرد: از آنجا که در شرایط کنونی یکی از اساسی ترین ارکان امنیت، امنیت غذایی وابسته به بخش کشاورزی بوده، این مهم با به کارگیری دانش و تکنولوژی فنی روز امکان پذیر است.

وی ویژگی های خاص این ایده را تولید محصولات مختلف در تمام فصول سال، تولید محصولات ارگانیک، حذف سموم و آفت کش ها، کاهش 90 درصد مصرف آب، کاهش هزینه و افزایش کمیت و کیفیت تولید، اینترنت اشیا IOT و پردازش تصویر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مزرعه طبقاتی هوشمند و مکانیزه؛ ایده برتر اشتغال زایی در کشور

نخستین مزرعه طبقاتی هوشمند و مکانیزه؛ ایده برتر اشتغال زایی در کشور