مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-07اقتصادي

افطار تا سحر با اسباب بازی/ اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما در ماه رمضان از افطار تا سحر به مدت 10 شب در یک بازه زمانی مشخص نمایشگاه فروش حضوری اسباب بازی را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی علی اکبرزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره هفتم بستر مناسبی را برای تولیدکنندگان اسباب بازی فراهم کرده و خوشبختانه تنوع محصولات نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد محصولات در این جشنواره نسبت به سال قبل افزایش دو برابری داشته است، گفت: ما 576 محصول را دریافت کردیم و هیات داوران در بازه زمانی شهریور 99 تا شهریور 1400 این محصولات را مورد داوری قرار دادند که درنهایت برترین ها برای دریافت جایزه انتخاب شدند.

علی اکبرزاده با بیان اینکه در جشنواره امسال بخش مسابقه را از بخش فروش تفکیک کرده ایم، گفت: 23 اسفندماه و همزمان با روز اختتامیه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برترین های این جشنواره معرفی خواهند شد و ما در ماه رمضان از افطار تا سحر به مدت 10 شب در یک بازه زمانی مشخص نمایشگاه فروش حضوری خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شاخص های ارزیابی در جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: تصویرسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افطار تا سحر با اسباب بازی/ اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی

افطار تا سحر با اسباب بازی/ اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی