مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-07اقتصادي

ارائه 250 میلیارد تومان خدمات مالی به 40 شرکت فناور در البرز


رییس صندوق پژوهش و نوآوری البرز گفت: صندوق پژوهش و نوآوری در یک سال گذشته بیش از 250 میلیارد تومان خدمات مالی و اعتباری به بیش از 40 شرکت فناور و دانش بنیان خصوصی ارائه داده است.

- ایسنا/البرز رییس صندوق پژوهش و نوآوری البرز گفت: صندوق پژوهش و نوآوری در یک سال گذشته بیش از 250 میلیارد تومان خدمات مالی و اعتباری به بیش از 40 شرکت فناور و دانش بنیان خصوصی ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا باباخان روز دوشنبه 16 اسفند در دومین رویداد استارتاپی صنایع ساختمانی که با مدیریت شرکت آپتوس ایران انجام شد، گفت: صندوق پژوهش و نوآوری به عنوان یکی از نهادهایی که کار تأمین مالی انجام می دهد از طرح های نوآورانه و دانش بنیان حمایت می کند.

وی افزود: صندوق می تواند در حوزه تأمین مالی و توسعه بازار نقش آفرینی کند.

بنابراین از شرکت هایی که تیم های فناور و دانش فنی خوبی دارند اما نیاز به سرمایه و کمک به ورود در بازار دارند حمایت می شود.

به گفته وی صندوق پژوهش و نوآوری در یک سال گذشته زمینه ارائه بیش از 250 میلیارد تومان خدمات مالی و اعتباری را برای شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه آورده صندوق فقط مالی نیست و در سایر حوزه ها نیز می تواند کمک رسان باشد، گفت: اخیرا شرکت بازرگانی صندوق نیز تاسیس شده که می تواند در توسعه بازار و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 250 میلیارد تومان خدمات مالی به 40 شرکت فناور در البرز

ارائه 250 میلیارد تومان خدمات مالی به 40 شرکت فناور در البرز