مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-07سياسي

تدوین برنامه توسعه متوازن اردبیل متناسب با میزبانی کشورهای اکو


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تدوین برنامه های توسعه متوازن اردبیل در راستای میزبانی شایسته از کشورهای عضو اکو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اردبیل باید تا سال آینده در تمامی شاخص های شهری به صورت جهشی تحول و توسعه یابد.

وی تصریح کرد: برنامه توسعه متوازن اردبیل باید طوری طراحی و اجرا شود تا این شهر بتواند در جایگاه پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در 2023 ظاهر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش و کار فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی مهمترین بخش برای توسعه و پیشرفت شهر است و در همراهی مردم با شهردار برای ایجاد محیط مطلوب زندگی نقش بسزایی دارد.

قاسمیان افزود: اگر شهر را خانه جمعی خودمان حساب کنیم باید رابطه عاطفی بین شهردار و شورای شهر با مردم و اهالی خانه حفظ و تقویت شود تا همگان در مقابل پیشرفت، زیبایی و امور مختلف شهری احساس مسئولیت مکمل داشته باشند که در این امر مهم، رسانه های جمعی باید نقش مثبت و هم گرایانه ایفا کنند.

وی به اعضای شورای شهر اردبیل قول داد که علاوه بر دعوت رؤسای کمیسیون های شورای شهر به جلسات تخصصی در استانداری، ظرفیت دستگاه های اجرایی مرتبط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه توسعه متوازن اردبیل متناسب با میزبانی کشورهای اکو

تدوین برنامه توسعه متوازن اردبیل متناسب با میزبانی کشورهای اکو