مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-07اقتصادي

کمک 25 میلیونی خیرسنندجی زمینه آزادی 3 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان گفت: کمک 25 میلیونی خیرسنندجی زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی را فراهم کرد.

- محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز ماموستا امتی خیر نیک اندیش سنندجی با مراجعه به مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و اهداء مبلغ 25 میلیون تومان زمینه ساز آزادی سه زندانی نیازمند و محکوم مالی از زندان های استان شد.

وی خاطرنشان کرد: عیدی ارزشمند این خیر چراغ امید سه خانواده چشم به راه کردستانی را همزمان با نزدیک شده به عید باستانی نوروز روشن کرد.

   مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی خیرین کردستانی عنوان کرد: خوشبختانه خصلت انسانی و عرفانی مردم کردستان همچنان دل های نگران و چشمان منتظر خانواده های در معرض آسیب را روشن و امید بخش آینده ای روشن برای گسترش این همت و خصیصه انسانی در استان است.

وی عنوان کرد: کمک امروز این خیر نیک اندیش و همراهی بی مانند خیرین کردستان با گذشت انسان دوستان شکات از بخشی از طلب خود و البته مساعدت ارزشمند و موثر دستگاه قضایی استان موجب شده است از ابتدای سال تا کنون شاهد آزاد تعداد 232 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی از زندانهای استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیونی خیرسنندجی زمینه آزادی 3 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد

کمک 25 میلیونی خیرسنندجی زمینه آزادی 3 زندانی محکوم مالی را فراهم کرد