مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-07سياسي

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو


فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان معتقد است که پاسدار مفهومی فراتر از یک نیرو داشته و از این منظر هر کسی که از مردم در عرصه های مختلف حفاظت و صیانت می کند ، - ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان معتقد است که پاسدار مفهومی فراتر از یک نیرو داشته و از این منظر" هر کسی که از مردم در عرصه های مختلف حفاظت و صیانت می کند ، پاسدار انقلاب است".

سردار حمید دامغانی در بازدید استاندار از سپاه این استان اظهار کرد: خوشبختانه استان سمنان با مردمی ولایتمدار ، در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله در 8 سال دفاع مقدس ، استان سمنان نقش ویژه ای را علی رغم جمعیت کم ، ایفا کرده است.

وی ادامه داد: کیفیت بالای نیروی انسانی و وجود علمای صاحب نام و دهها ویژگی دیگر سبب شده است که مردم استان سمنان را اهل اقدام و عمل بنامند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به نقش بسیج و سپاه پرداخت و افزود: بسیجیان و نیروهای پر تلاش سپاه استان، امروز در عرصه های مختلف همچون محرومیت زدایی از یک سو و دفاع از مرزهای کشور در سویی دیگر ایفای نقش می کنند .

وی با بیان اینکه با حضور مهندس هاشمی، ارتباط مردم و مسئولان تقویت شده که از این بابت از ایشان تقدیر می شود گفت: عکس العمل به موقع و ورود سریع استاندار در مسائل مختلف سبب شده است تا مشکلات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو