مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-07ورزشي

ترس پنهان از افسرِ زن کنترل دوپینگ!/ توهم توطئه برخی ورزشکاران یا اجرای قانون؟


در شرایطی که افسر زن روسی تبار کنترل دوپینگ در ایران حاضر شده و در حال نمونه گیری از ورزشکاران برتر رشته های ورزشی مختلف حاضر در لیست RTP به سر می برد اما این مسئله با حواشی و انتقاد پنهان از سوی برخی ورزشکاران همراه شده است.

- ترس پنهان از افسرِ زن کنترل دوپینگ!/ توهم توطئه برخی ورزشکاران یا اجرای قانون؟ در شرایطی که افسر زن روسی تبار کنترل دوپینگ در ایران حاضر شده و در حال نمونه گیری از ورزشکاران برتر رشته های ورزشی مختلف حاضر در لیست RTP به سر می برد اما این مسئله با حواشی و انتقاد پنهان از سوی برخی ورزشکاران همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی اعلام شد ماموران وادا که از روسیه هستند جمعه گذشته به سراغ وزنه برداران تیم ملی ایران رفتند تا از آن ها تست دوپینگ بگیرند.

حضور این مأموران جلوی در خانه برخی از وزنه بردارها برایشان بسیار تعجب برانگیز بوده چرا که پیش از این همیشه از آن ها خواسته شده بود که به مجموعه آزادی بیایند و تست دوپینگ بدهند و اگر ورزشکار نمی توانست به محل نمونه گیری برود، ماموران به محل سکونتش مراجعه می کردند.

اما این بار ماموران وادا به طور مستقیم به در خانه وزنه برداران رفته اند.

پس از طرح این مسائل، از سوی ستاد ملی مقابله با دوپینگ (ایران نادو) به ایسنا اعلام شد، افسران کنترل دوپینک ITA، ماموران وادا نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس پنهان از افسرِ زن کنترل دوپینگ!/ توهم توطئه برخی ورزشکاران یا اجرای قانون؟

ترس پنهان از افسرِ زن کنترل دوپینگ!/ توهم توطئه برخی ورزشکاران یا اجرای قانون؟