مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-07دانش

دریافت تاییدیه برای راه اندازی و توسعه کارخانه تولید نانولوله کربنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت او سی اس آی ال (OCSiAl)، تامین کننده نانولوله های کربنی با خلوص بالا، برای تولید نانولوله کربنی و همچنین تاسیسات تحقیق و توسعه این خط تولید، - شرکت او سی اس آی ال (OCSiAl)، تامین کننده نانولوله های کربنی با خلوص بالا، برای تولید نانولوله کربنی و همچنین تاسیسات تحقیق و توسعه این خط تولید تاییدیه دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت او سی اس آی ال (OCSiAl)، تامین کننده نانولوله های کربنی با خلوص بالا، برای تولید نانولوله کربنی و همچنین تاسیسات تحقیق و توسعه این خط تولید، از سوی مقامات کشور لوکزامبورگ تاییدیه دریافت کرده است.

انتظار می رود که این کارخانه مستقر در لوکزامبورگ ظرفیت تولید نانولوله های کربنی فعلی شرکت او سی اس آی ال را برای بازار کامپوزیت های اروپا به شدت افزایش دهد.

تاییدیه این تولیدکننده نانولوله کربنی توسط مقامات لوکزامبورگ برای راه اندازی یک کارخانه تولید نانولوله کربنی، همراه با یک مرکز تحقیق و توسعه (R&D) صادر شده است.

این کارخانه قرار است در سال 2025 تولید خود را آغاز کند.

راه اندازی این کارخانه برای شرکت او سی اس آی ال به عنوان تامین کننده مواد نانولوله کربنی یک مزیت رقابتی محسوب شده و همچنین موجب افزایش دسترسی بسیاری از کشور ها به نانولوله های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تاییدیه برای راه اندازی و توسعه کارخانه تولید نانولوله کربنی

دریافت تاییدیه برای راه اندازی و توسعه کارخانه تولید نانولوله کربنی