مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-07سياسي

اجرای طرح زیارتی سحاب با هدف تقویت گردشگری آغاز شده است


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری نوین استان فارس اعلام کرد که اجرای طرح زیارتی سحاب، با هدف تقویت و توسعه گردشگری زیارتی حرم سوم اهل بیت(ع) با حمایت مسئولان ارشد استان فارس آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری نوین استان فارس اعلام کرد که اجرای طرح زیارتی سحاب، با هدف تقویت و توسعه گردشگری زیارتی حرم سوم اهل بیت(ع) با حمایت مسئولان ارشد استان فارس آغاز شده است.

احمدرضا نقیب زاده دوشنبه 16 اسفند، در تشریح طرح سحاب و شیوه اجرا و اهداف آن به خبرنگاران گفت: وجود ظرفیت های متنوع و گسترده گردشگری در زمینه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، درمانی، مذهبی ، هنری و ادبی استان فارس، نباید باعث غفلت از ظرفیت عظیم و معنوی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شود.

بلکه باید به این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین ظرفیت های توسعه گردشگری استان توجه شود که اهمیت آن را مقام معظم رهبری در سفر به استان فارس به عنوان جنبه مضاعف گردشگری معرفی کردند.

او با بیان اینکه لازمه تحقق گردشگری زیارتی در شیراز و استان فارس وجود مدیریت واحد برای برنامه ریزی و فعالیت ها است، گفت: در این برنامه ریزی باید مراحل و اقدام های عملیاتی وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زیارتی سحاب با هدف تقویت گردشگری آغاز شده است

اجرای طرح زیارتی سحاب با هدف تقویت گردشگری آغاز شده است