مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-07سياسي

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین


دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش .

- دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده اند.

معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می ببینند و کوچک انگاری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نویدادهم در پنل چالش ها و چشم اندازها در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین چالش پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش، چالش نظری و فلسفی است گفت: اینکه شورای عالی در دنیای متحول امروز چگونه می خواهد ثبات قوانین را حفظ کند و به نیازها پاسخ دهد، بسیار مهم است.

وی افزود: بارها با نیازهای روز برخورد می کردیم که قانونی برای پاسخ به آن نداشتیم و تا می آمدیم مصوبه ای از سر بگذرانیم از زمان آن پیشامد، می گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین