مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-07حوادث

16 آبان تا 16 اسفندِ سرنوشت ساز/ ماجرای کمربندی شیراز چه می شود؟


16 آبان ماه استاندار فارس با گلایه از وضعیت کمربندی و آمار بالای تصادفات در استان به دستگاه های متولی ضرب الاجل یک ماهه داد که به وضعیت کمربندی رسیدگی شده و تا نوروز آمار تصادفات تا 50 درصد کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با آغاز موج سفرهای نوروزی، مسائل ایمنی جاده ای، بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

متأسفانه استان فارس از حادثه خیزترین نقاط کشور در بحث حوادث جاده ای است، طبق آماری که رییس اداره عملیات ترافیک پلیس راهور فارس در دی ماه سال جاری ارائه داد، امسال روزانه 2 نفر در فارس به دلیل تصادف جان باخته اند و در همین بازه زمانی روزانه 43 نفر در حوادث رانندگی در استان دچار مجروحیت و صدمات بدنی شده اند.

در کلانشهر شیراز، عمده ترین این حوادث در 18 کیلومتر کمربندی جنوبی که از میان شهر می گذرد، رخ می دهد، طبق آمار ماهانه بیش از 30 صدمه بدنی و بین 2 تا 3 جان باخته، از این مسیر تحویل جامعه می شود! محمدهادی ایمانیه، یک ماه پس از قبول مسئولیت استانداری فارس، در جلسه ای که 16 آبان ماه برگزار شد با اشاره به آمار بالای تصادفات در کمربندی جنوبی، تاکید کرد: بلاتکلیفی کمربندی شیراز و رفع اختلافات شهرداری و راه و شهرسازی، سالهاست این محور را به مسیری خطر آفرین تبدیل کرده که جان بسیاری همشهریان و هموطنان ما را گرفته و یا سلامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آبان تا 16 اسفندِ سرنوشت ساز/ ماجرای کمربندی شیراز چه می شود؟

16 آبان تا 16 اسفندِ سرنوشت ساز/ ماجرای کمربندی شیراز چه می شود؟