مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-07پزشكي

شناسایی 2500 بیمار جدید سرطانی در گلستان/ تمرکز بر پیشگیری


رییس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا گفت که فعالیت موسسه بر پیشگیری و آموزش و همچنین کمک بر درمان بیماران متمرکز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قربانعلی روشنی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: مؤسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا در عرصه سلامت سرمایه گذاری کرده و به مردم و همراهان خود خدمت خواهد کرد.

رییس هیئت مدیره مؤسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا بیان کرد: تمرکز ما بر پیشگیری و آموزش بوده و تلاش می کنیم خلاءهای موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی توضیح داد: گلستان رکورددار بیماری های سرطانی در کشور است و سالانه دو هزار و 500 بیمار جدید اضافه می شود.

روشنی تاکید کرد: باید اقدامات خوب و مؤثری در زمینه آموزش های پیشگیرانه، ترک عادات غلط، تغییر فرهنگ های غلط در زمینه تغذیه و نوشیدنی ها ایجاد کنیم تا جلوی ایجاد بیماری ها گرفته شود.

رییس هیئت مدیره پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا عنوان کرد: در دنیای امروز رسانه ها و فضای مجازی نمی توانند در زمینه بازنشر کمک های حمایتی و جذب خیران نقش اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماهیت دوم مؤسسه کمک به افرادی است که دچار بیماری شده اند، گفت: بسیاری از خانواده ها بیماران توان تأمین هزینه های شیمی درمانی و سایر مراحل درمان را ندارند ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2500 بیمار جدید سرطانی در گلستان/ تمرکز بر پیشگیری

شناسایی 2500 بیمار جدید سرطانی در گلستان/ تمرکز بر پیشگیری