مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-07سياسي

ویژگی های مدیران دولت مردمی سیزدهم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و گفت: عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری های مردم است و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری آذرشهر، بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه ها بخصوص عرصه اقتصاد تأکید کرد و اظهار کرد: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون زایی در این حوزه از برنامه های دولت مردمی است.

  وی در ادامه به ظرفیت های شهرستان آذرشهر اشاره کرد و با نام بردن از علما، سرداران و جانبازان به عنوان مفاخر ماندگار این شهرستان، گفت: وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و ظرفیت های ویژه صنعتی، گردشگری و اقتصادی زمینه مناسبی برای توسعه این شهرستان است.

  محمدی با اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری شهرستان آذرشهر، گفت: توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان، با مشارکت مردمی قابل تحقق است.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اهداف و رویکردهای دولت مردمی، توجه به محرومان، اجرای عدالت، داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تلاش برای تامین رفاه و امنیت عمومی، خوش رویی، حلم و سعه صدر و مدارا با مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های مدیران دولت مردمی سیزدهم

ویژگی های مدیران دولت مردمی سیزدهم