مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-07سياسي

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد


« اصغر خوش فهم» به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز از طرف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اصغر خوش فهم به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز از طرف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

در مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز برگزار شد؛ اصغر خوش فهم از سوی هیأت مدیره این شرکت به عنوان مدیرعامل و نائب رییس جدید هیات مدیره این شرکت معرفی شد.

حمید حاجی زاد منصور، مدیرعامل سابق شرکت ایران خودرو تبریز در این مراسم اظهار کرد: شرکت ایران خودرو تبریز در دوره جدید فعالیت ها قطعا از تجارب گذشته استفاده کرده و با رفع موانع احتمالی تولید، با تلاش و همدلی بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه این مجموعه اقدام خواهد کرد.

حاجی زاد منصور تأکید کرد: قطعا با حضور مدیرعامل جدید در رأس این مجموعه، شاهد تغییرات فراوانی در توسعه کمی و کیفی شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.

در این مراسم، از زحمات و تلاش های بی شائبه حاجی زاد منصور به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره قبلی شرکت ایران خودرو تبریز تشکر و قدردانی شد.

گفتنی است؛ اصغر خوش فهم دارای لیسانس مهندسی متالوژی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و حضور بیش از 27 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز منصوب شد