مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-07اقتصادي

بازدید جمعی از خبرنگاران از مجتمع های صنعتی و تولیدی اصفهان


نخستین تور رسانه ای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی مرکز ارتباطات وزارت صمت در دو بخش صنایع فولادی و تولید لوازم خانگی برگزار شد.

- نخستین تور رسانه ای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی مرکز ارتباطات وزارت صمت در دو بخش صنایع فولادی و تولید لوازم خانگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو تغییر گفتمان حاکم بر نوع حمکرانی اجرایی کشور و تلاش شبانه روزی مسئولان به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای رفع گره های زندگی مردم، تبیین اقدامات انجام شده امری ضروری است چه آنکه به فرموده رهبر حکیم انقلاب، مهم ترین عرصه جهاد، عرصه تبیین و روشنگری است .

از این جهت مرکز ارتباطات وزارت صمت به منظور حرکت در مسیر جهاد تبیین، بازدید رهبران فکری از جمله اصحاب رسانه را از واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط با وزارت صمت به عنوان پیشرانان پیشرفت در دستور کار قرار داده است.

بر اساس ایده مرکز ارتباطات وزارت صمت بناست در تورهای مختلف، رهبران فکری از جمله اصحاب رسانه از واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی و .

بازدید کنند و از نزدیک در جریان تلاش شبانه روزی خانواده بزرگ حوزه صنعت، معدن و تجارت به عنوان افسران و رزمندگان با اخلاص جنگ اقتصادی ، قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از خبرنگاران از مجتمع های صنعتی و تولیدی اصفهان

بازدید جمعی از خبرنگاران از مجتمع های صنعتی و تولیدی اصفهان