مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-07سياسي

برای تغییر قرارداد کارگران کاغذپارس خلأ قانونی وجود دارد


مدیرعامل شرکت کاغذپارس هفت تپه گفت: برای اصلاح رابطه قراردادی کارگران با خلأ قانونی مواجه هستیم.

- سید عبدالله مؤذنی مدیرعامل گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوش، در رابطه با مطالبه کارگران این شرکت مبنی بر اصلاح رابطه قراردادی، اظهارکرد: کارگران بستن قرارداد مستقیم با شرکت را از ما مطالبه می کنند و معتقد هستند با قرارداد سه ماهه امنیت شغلی ندارند.

وی افزود: مطالبه آنها در حالی است که کارگران پیمانکار ما پس از بیست سال کار در این شرکت با همین قرار داد سه ماهه در حال بازنشسته شدن هستند.

مدیر عامل گروه صنایع کاغذ پارس در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا قراردادهای سه ماه اصلاح نمی شود، گفت: قانون گذار باید قانونی را وضع کند و این خلأ را اصلاح کند، بنده تولید کننده هستم وظیفه بنده قانونگذاری نیست.

مؤذنی بیان کرد: گروه صنایع کاغذ پارس 160 هزار سهامدار دارد و استراتژی ها و سیاست های کلان این شرکت را آن ها تعیین می کنند و بنده مجری آن سیاست ها هستم، چنانچه قانونی وضع شد و یا مواردی را بر سیاستگذاران تکلیف کرد قطعاً اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کلیه کارکنان شرکت بومی هستند و کارگر غیر بومی برای ما به صرفه نیست، عنوان کرد: تنها در صورت نیاز به نیروی متخصص که در منطقه نباشد از مناطق دیگر کشور و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تغییر قرارداد کارگران کاغذپارس خلأ قانونی وجود دارد

برای تغییر قرارداد کارگران کاغذپارس خلأ قانونی وجود دارد