مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-07سياسي

جهاد تبیین، وظیفه و رسالتی خطیر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و گفت: عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری های مردم است و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

- تراب محمدی در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری آذرشهر بر تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در همه ی عرصه ها به خصوص عرصه ی اقتصادی تأکید کرده و اظهار کرد: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و درون زایی در این حوزه از برنامه های دولت مردمی است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان آذرشهر، با نام بردن از علما، سرداران و جانبازان به عنوان مفاخر ماندگار این شهرستان گفت: وجود شهرک صنعتی شهید سلیمی و ظرفیت های ویژه صنعتی، گردشگری و اقتصادی زمینه مناسبی برای توسعه ی این شهرستان است.

محمدی با اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری شهرستان آذرشهر ادامه داد: توجه بیش از پیش به مباحث اقتصادی و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان، با مشارکت مردمی قابل تحقق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره اهداف و رویکردهای دولت مردمی، توجه به محرومان، اجرای عدالت، داشتن روحیه ی انقلابی و جهادی، تلاش برای تامین رفاه و امنیت عمومی، خوش رویی، حلم و سعه صدر و مدارا با مردم را از از ویژگی های مدیران دولت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، وظیفه و رسالتی خطیر است

جهاد تبیین، وظیفه و رسالتی خطیر است