مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-07فرهنگي

برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران


دبیر جشنواره هواداریم از برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران از 20 تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندان و اساتید برجسته برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، محمدعلی حبیبی با بیان اینکه جشنواره هواداریم برای ایجاد حال و هوای مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در ایام ولادت امام عصر(عج) برگزار می شود اظهار کرد: قالب های جشنواره شامل شبکه های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت ها و پایگاه های خبری و بخش های جشنواره، موشن گرافیک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم افزار های موبایلی و بازی، کلیپ و مستند کوتاه است.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار این جشنواره تا 19 اسفندماه است تصریح کرد: بخش جنبی این جشنواره رویداد سه روزه تولید محتوا است که از 20 تا 22 اسفندماه با حضور اساتید برجسته در موضوعات مختلف برگزار می شود.

دبیر جشنواره هواداریم خاطرنشان کرد: خواهران و برادران هنرمندی که می خواهند در این رویداد شرکت کنند به صورت رایگان می توانند در سایت salaambarmahdi.

ir پیش ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام مرحله پیش ثبت نام هیات اولیه داوری آثار و نمونه کارهای ثبت نام کنندگان را بررسی کرده و سپس با برگزیدگان تماس گرفته شده تا در دوره شرکت کنند؛ با توجه به اینکه هدف رویداد تولید آثار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران

برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران