مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-07فرهنگي

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟


عادل فردوسی پور، پژمان جمشیدی، سارا بهرامی از جمله هنرمندانی هستند که در شب های گذشته به تماشای نمایش «مارادونا» نشستند.

- عادل فردوسی پور، پژمان جمشیدی، سارا بهرامی از جمله هنرمندانی هستند که در شب های گذشته به تماشای نمایش مارادونا نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا, نمایش مارادونا که با نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج بر، تهیه کنندگی سالار طهرانی و نقش آفرینی میلاد معیری، مهدی یگانه و علیرضا عبدالکریمی اجراهای خود را از یکم بهمن ماه 1400 آغاز کرده بود، طی دوره اجرای خود میزبان هنرمندان، مجریان تلویزیون و رادیو و ورزشکاران بسیاری از جمله؛ عادل فردوسی پور، محمدرضا فروتن، پژمان جمشیدی، سیما تیرانداز، شهرام گیل آبادی، سارا بهرامی، رضا جاودانی، علی صلاحی، آرمان درویش، رضا جاودانی، سروش قهرمانلو، مهرداد کورش نیا، مرجانه گلچین، بزرگمهر حسین پور، حسین کیانی، علیرضا امینی و … بوده است.

مهران رنج بر نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که پیش از این پرتره هایی چون استیو جابز و مارلون براندو را بر صحنه تئاتر اجرا کرده، درباره جدیدترین اثر خود اینگونه عنوان کرد: بعد از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا که از بچه گی اسطوره فوتبالی من بود تصمیم گرفتم به عنوان ادای دینی به مارادونا و فوتبال پرتره مارادونا را روی صحنه ببرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟