مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-07اقتصادي

280 تن میوه برای شب عید در قرچک توزیع می شود


280 تن میوه شامل 180 تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در سطح شهرستان قرچک توزیع می شود.

- قرچک- سرپرست فرمانداری قرچک گفت: 280 تن میوه شامل 180 تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در سطح شهرستان قرچک توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع میوه شب عید در قرچک اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار و ضرورت توزیع میوه پایان سال و شب عید در سطح شهرستان، مباشر مربوطه تعیین شده و این شرکت موظف است تا بر اساس دستورالعمل های ستاد به نحو احسن به وظایف خود عمل کند.

فاتحی نژاد افزود: مباشر در 10 نقطه از شهرستان نسبت به توزیع میوه طبق تصمیمات ستاد تنظیم بازار و پس از انجام هماهنگی لازم با شهرداری و بخشداری مرکزی اقدام خواهد کرد و در این راستا 280 تن میوه شامل 180 تن پرتقال و 100 تن سیب برای شب عید در سطح شهرستان توزیع می شود.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: توزیع سایر کالاهای اساسی تنظیم بازار از جمله شکر، روغن و برنج نیز با هماهنگی جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف هم در ایام پایانی سال و هم در ایام نوروز به قوت خود باقی خواهد بود.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم از جمله اجرای طرح شهید امانی به منظور نظارت بر بازار و پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 تن میوه برای شب عید در قرچک توزیع می شود

280 تن میوه برای شب عید در قرچک توزیع می شود