مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-07بين الملل

اشتیه: اسراییل از جنگ اوکراین برای تشدید اعدام های میدانی استفاده می کند


نخست وزیر فلسطین اظهار کرد، اسراییل از سرگرمی افکار عمومی جهان به جنگ در اوکراین برای تشدید عملیات های قتل و اعدام های میدانی فلسطینی ها استفاده می کند.

- نخست وزیر فلسطین اظهار کرد، "اسراییل از سرگرمی افکار عمومی جهان به جنگ در اوکراین برای تشدید عملیات های قتل و اعدام های میدانی فلسطینی ها" استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ابراهیم ملحم، سخنگوی دولت فلسطین در واکنش به شهادت یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله سربازان اسراییلی در شهرک ابودیس واقع در شرق قدس اشغالی بیانیه مطبوعاتی را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

ملحم اعلام کرد: محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین نسبت به پیامدهای خطرناک افزایش و تشدید عملیات های قتل و اعدام های میدانی فلسطینی ها به دست سربازان اسراییلی در اراضی اشغالی با استفاده از سرگرمی افکار عمومی جهان به جنگ در اوکراین هشدار داد.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه در بیانیه کوتاهی اعلام کرد، یامن نافز جفال، کودک 16 ساله فلسطینی در پی تیراندازی سربازان اسراییلی در شهرک ابودیس واقع در شرق قدس اشغالی به شهادت رسید.

برخی منابع محلی نیز گزارش دادند، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان درگیری هایی که در این شهرک آغاز شدند، به این کودک تیراندازی کرده سپس او را در حالی که زخمی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: اسراییل از جنگ اوکراین برای تشدید اعدام های میدانی استفاده می کند

اشتیه: اسراییل از جنگ اوکراین برای تشدید اعدام های میدانی استفاده می کند