مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-07اجتماعي

نیکوکاری بهترین درسی است که دانش آموزان باید فرا بگیرند


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: احسان و نیکوکاری یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای زندگی ما و مهم ترین درسی است که قشر دانش آموز باید آن را فرا گیرند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: احسان و نیکوکاری یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای زندگی ما و مهم ترین درسی است که قشر دانش آموز باید آن را فرا گیرند.

علی درویشی اظهار کرد: هفته احسان و نیکوکاری بهترین فرصتی است که دانش آموزان و والدین آنها در زمینه کمک به دانش آموزان همنوع پیشقدم شده و در تأمین بخشی از نیازهای آنان مشارکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام از گذشته های دور تاکنون پیشینه مهمی در کمک کردن به هم نوعان دارند، گفت: هم اکنون نیز ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه کمک به نیازمندان و مشارکت در رفع نیازهای آنها در این استان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: خانواده آموزش و پرورش و کارکنان این حوزه با شناختی که از دانش آموزان نیازمند دارند هر ساله و در طول دوران تحصیل دانش آموزان با همکاری و هم اندیشی، برنامه منظمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند دارند و گروه های خیریه فعالی در آموزش و پرورش به اینکار مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاری بهترین درسی است که دانش آموزان باید فرا بگیرند

نیکوکاری بهترین درسی است که دانش آموزان باید فرا بگیرند