مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-07اقتصادي

کاشت 10 هزار اصله درخت و درختچه تا پایان امسال در ملایر


شهردار ملایر از کاشت 10 هزار اصله درخت و درختچه از ابتدای آذر ماه تا پایان امسال در سطح شهر خبر داد و گفت: ملایر با دارا بودن 56 بوستان شهری و سرانه فضای سبز بیش از 22 متر مربع  یکی از بالاترین سرانه های غرب کشور را دارد.

- مجید فرجی روز دوشنبه 16 اسفند ماه در مراسم درختکاری در محل بلوار فردوسی شهرک ولیعصر ملایر که با حضور مدیران ادارات، پاسداران، بسیج ادارت، جامعه پزشکان، مهندسان و بسیج رسانه و نیز سازمان جهاد سازندگی و خانواده های معزز شهدا برگزار شد، اظهار کرد: درختکاری و احیای فضای سبز علاوه بر ارتقاء نشاط و شادابی روحیه شهروندان، باعث تلطیف هوا، کاهش ریزگردها و ایجاد تغییر در هویت بصری شهر می شود.

فرجی با اشاره به کمبود منابع آبی، گفت: کاشت گونه های کم آب و مقاوم و استفاده از سیستم های آبیاری نوین در بلوارهای سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی مطرح کرد: بلوارهای آیت اله میرشاهولد، آیت اله شهید بهشتی، مبل و منبت شهید مطهری، جانبازان، میدان نبوت، میدان قائم، میدان شهید شاملو و بلوار سیف الدوله با هدف کاهش استفاده از ماشین آلات (آبیاری تانکری)، حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و افزایش راندمان آبیاری به سیستم آبیاری نوین مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 10 هزار اصله درخت و درختچه تا پایان امسال در ملایر

کاشت 10 هزار اصله درخت و درختچه تا پایان امسال در ملایر