مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-07ورزشي

لیگ برتر هندبال ایران؛ نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد


در چهارچوب مسابقات رقابت های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران نماینده خراسان جنوبی در آخرین ثانیه های بازی شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارچوب مسابقات رقابت های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های دو تیم نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس در یک بازی تماشایی به دیدار هم رفتند.

 در پایان این بازی نفس گیر و بده و بستان های امتیازی بالاخره نماینده گچساران نتیجه این دیدار را در ثانیه آخر به سود خود رقم زد.

هندبال نفت و گاز گچساران در این بازی توانست اختلاف را حتی به چهار برساند اما زغال سنگ طبس دست از کار نکشید و در اواسط نیمه نخست کار را به تساوی یازده کشاند.

در ادامه بازی و در دقیقه 25 نیمه دوم نماینده خراسان جنوبی در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور توانست اختلاف گل را به یک و نتیجه 28 بر 27 برساند و یک دقیقه بعد بازی را به تساوی بکشاند.

تساوی این بازی جوانمردانه دو تیم  قدرتمند و بنام هندبال کشور نتیجه ای بود که تا ثانیه های پایانی بازی نیز ادامه داشت اما در ثانیه پایانی بازی داور یک ضربه پنالتی به سود گچساران اعلام کرد که این ضربه در نهایت تبدیل به گل شد و نفت و گاز با نتیجه 32 بر 31 پیروزی در این دیدار را از آن خود کرد، زغال سنگ طبس در کمال شایستگی با قبول شکست راهی رخت کن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال ایران؛ نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد

لیگ برتر هندبال ایران؛ نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد