مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-07اقتصادي

25 گروه شغلی از پایتخت می روند/ ساماندهی دستفروشان مترو، فعلا نه!


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: اگر دستگاه ها همکاری کنند 25 رسته شغلی که قانون تکلیف کرده نباید در شهر تهران بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تهران خیلی وقت ها شهری بی انضباط است آن قدر که دلت می خواهد کوله بار از این شهر جمع کنی و بروی به جایی دیگر.

وقتی یک قالبساز می آید در زیر زمین یک ساختمان مسکونی، وقتی در طبقه چندم یک ساختمان موتور خودرو تعمیر می کنند یا وقتی سر یک کوچه پر رفت وآمد یک سلاخ دوره گرد مرغ و خروس ها را سر می برد، درست همین لحظه است که می خواهی بروی.

وقتی در پیاده روهای شهر از شدت سد معبر نمی شود قدم زد، وقتی دستفروش ها و بساط شان مجبورت می کند در خیابان زیگزاگی راه بروی و وقتی نقاط آرام در شهر کیمیاست بازهم درست همان زمان است که دلت می خواهد کوله بار از این شهر جمع کنی و بروی به جایی دیگر.

همه این تخلفات که یک شهروند طالب آرامش را به ستوه می آورد در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران رصد می شود؛ برای برخی از آنها نسخه پلمب پیچیده می شود و برای خیلی های دیگرش چون نمی شود کاری کرد، دست روی دست گذاشته می شود.

درباره وضع موجود و این شدن ها و نشدن ها با قدرت ا.

محمدی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران حدود یک ساعت گفت و گو کرده ایم تا بدانیم بالاخره سرانجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 گروه شغلی از پایتخت می روند/ ساماندهی دستفروشان مترو، فعلا نه!

25 گروه شغلی از پایتخت می روند/ ساماندهی دستفروشان مترو، فعلا نه!