مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-07اقتصادي

آبخیزداری راه تقویت سفره های زیرزمینی آب استان سمنان است


استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی های اخیر در استان، گفت: یکی از راهکارهای تقویت سفره های زیرزمینی، اجرای موفق طرح های آبخیزداری و آبخوان داری است.

- ، سید محمدرضا هاشمی صبح دوشنبه در نشستی با مدیرکل و مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به میزبانی این اداره کل با اشاره به کمبود منابع آبی و خشکسالی، تاکید کرد: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با توجه به خشکسالی هایی که وجود داشته، امری ضروری است.

وی درباره راهکارهای کاهش آسیب های خشکسالی، افزود: یکی از راهکارهای تقویت سفره های زیرزمینی، اجرای موفق طرح های آبخیزداری و آبخوان داری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بحث توسعه متوازن استان همانگونه که تاکنون در مجموعه منابع طبیعی مورد توجه بوده در آینده نیز در بحث اجرای طرح ها و مطالعات در دستور کار باشد، تاکید کرد: ضرورت دارد تا نظارت ها به منظور جلوگیری از تعرض، تصرف و تخریب منابع طبیعی، توسط اداره کل منابع طبیعی افزایش یابد و در این مسیر از ظرفیت مردم نیز به خوبی استفاده شود.

هاشمی با بیان اینکه برای موفقیت در امر حفظ و حراست از منابع طبیعی، استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم امری ضروری است، گفت: ما مکلف به حراست از منابع طبیعی در تمامی حوزه ها هستیم و این یک وظیفه خطیر بر عهده فعالان منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخیزداری راه تقویت سفره های زیرزمینی آب استان سمنان است

آبخیزداری راه تقویت سفره های زیرزمینی آب استان سمنان است