مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-07سياسي

تخصیص منابع برای پرداخت وام شهریه به دانشجویان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تخصیص منابع حاصل از بازپرداخت وام های دانشجویی به صندوق های رفاه دانشجویی جهت پرداخت وام شهریه به دانشجویان و سایر پرداخت های رفاهی موافقت کردند.

- ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 16 اسفند ماه) و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند (الف) تبصره 9 لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری اجازه داده می شود با تصویب هیئت امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال 1400 نسبت به اخذ تسهیلات از بانک ها از محل توثیق اموال در اختیار خود اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای خود با اولویت ساخت، خرید و تکمیل خوابگاه های متأهلین به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته موضوع بند (پ) ماده (103) قانون برنامه ششم توسعه استفاده و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند.

صندوق های رفاه دانشجویان مکلفند نسبت به پیش بینی اعتبار لازم در فعالیت های خود به منظور پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات با اولویت تسهیلات مربوط به احداث و تکمیل خوابگاه های متأهلین اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابع برای پرداخت وام شهریه به دانشجویان

تخصیص منابع برای پرداخت وام شهریه به دانشجویان